Ultratrail Desafío Lurbel Finestrat 2016

November 14, 2016
November 2016

near Finestrat, Valencia (España)

Es tracta de la prova de 86km amb 5200 de desnivell positiu que es realitza a Finestrat al novembre, com a final de temporada. Amb Jaume i Toni, formant un trio de bon nivell i equilibrat. Dia perfecte per una excursioneta llarga a la muntaya, sense fred i amb bon temps. És una cursa dura pel desnivell i part del terreny molt pedregós, típic de la zona. La pujada al Puigcampana és un km vertical literal, de 400m a 1400m en 3km, una pared. La pujada al cim d'Aitana, el punt més alt amb 1500m, és més suau, però també llarga. En les parts altes molta pedra, però encara així és prou corredora. Al ser novembre, l'arribada excepte pels primers ja és nocturna de nou, així que el frontal s'utilitza tant al començament com al final. Vam tardar 14h08minuts, amb algunes parades generoses als avituallaments importants, però sense perdre tampoc molt de temps en general i imprimint bon ritme durant tota la cursa. Bona organització en general. Vam quedar en la posició 20 de la general (de 90 que van agafar la sortida) i segons per equips.