Ullastrell cursa de serralavella 2024

Photo ofUllastrell cursa de serralavella 2024 Photo ofUllastrell cursa de serralavella 2024 Photo ofUllastrell cursa de serralavella 2024

53 minutes
March 17, 2024
March 2024

near Ullastrell, Catalunya (España)

Recorrido interesante, salimos del pueblo y comenzamos bajando a fuego por pista, un poquito de subida, llaneo, algún tramo de cemento y bajada pronunciada por sendero hasta la riera por la que se recorre un buen trozo, si ha llovido los días previos ojo, (por desgracia no es el caso en estos tiempos)
hasta aquí es un "chollo" pero... como se sale de una riera?, subiendo si, desde aquí km 8 con algo hasta meta es todo subida o sea que toca darlo todo en el ultimo tramo:

El día de la carrera:
100% solidaria para la fundación #IVET unacura MSD https://curamsd.org/
Hay una carpa en la que se puede colaborar comprando algún producto, muy recomendable.

Super bien organizada con un amplio espacio en la pista deportiva donde se esta super bien.
Me gusto mucho que el precio de la cursa no varia con el tiempo y si por el motivo que sea te apuntas a ultima hora NO te quedas sin regalo. Además te dan unos huevos fritos que están buenísimos.
Aparcamiento bastante difícil ya que entras en el pueblo por la carretera y en un momento ya estas saliendo por el otro lado sin ver nada por lo que conviene ir con tiempo.
Hay un trozo de campo grande que caben muchos coches pero lo cierran con una cadena y no se puede acceder.

Recorregut interessant, sortim del poble i comencem baixant a foc per pista, una miqueta de pujada, llaneo, algun tram de ciment i baixada pronunciada per sendera fins a la riera per la qual es recorre un bon tros, si ha plogut els dies previs ull, (per desgràcia no és el cas en aquests temps)
fins aquí és una "ganga" però... com se surt d'una riera?, pujant si, des d'aquí km 8 amb alguna cosa fins a meta és tot pujada és a dir que toca donar-ho tot en l'ultimo tram:

El dia de la carrera:
100% solidària per a la fundació #IVET unacura MSD https://curamsd.org/
Hi ha una carpa en la qual es pot col·laborar comprant algun producte, molt recomanable.

Super ben organitzada amb un ampli espai en la pista esportiva on s'aquesta super bé.
M'agrado molt que el preu de la cursa no vària amb el temps i si pel motiu que sigui t'apuntes a ultima hora NO et quedes sense regal. A més et donen uns ous ferrats que estan boníssims.
Aparcament bastant difícil ja que entres al poble per la carretera i en un moment ja aquestes sortint per l'altre costat sense veure res pel que convé anar amb temps.
Hi ha un tros de camp gran que caben molts cotxes però el tanquen amb una cadena i no es pot accedir.