Travessa Salvatge (can Maçana-Monestir)

Photo ofTravessa Salvatge (can Maçana-Monestir) Photo ofTravessa Salvatge (can Maçana-Monestir) Photo ofTravessa Salvatge (can Maçana-Monestir)

February 27, 2021
February 2021

near El Bruc, Catalunya (España)

De can Maçana fins a Monestir primer pels camins superiors d'Agulles, Frares i Ecos. Aquests trams amb passos tecnics amb cordes equipades perfectament viable sense anar cordat amb terreny sec, però si recomanable per gent experimentada en zones de grimpades.
Sortint de la canal dels micos, agafem pr direcció monestir però més endevant ens desviem esquerre marcat amb marques blaves. Canal del Gegant encantat. Poc trassada, direcció amunt per la canal seguint alguna marca blava fins sortir practicament a les escales de Sant Jeroni quasi a l'alçada del mirador de Jacint Verdaguer. Pujem a Sant Jeroni.
Baixada passant per la dreta del Moro, camí poc traçat fins a sortir al camí tipic de les escales. Deixem aquest camí més endevant per agafar serra de lluernes. Ens queda pendent passar per darrera cap del mort i serrat dels onze per fer-ho més salvatge.
Abans de l'elefant agafem fita a esquerrer per enfilar pas entre l'elefant i els flautats.. Baixem fins retrobar cami que baixa de Sant Salvador. Ens dirigim de nou cap al camí de les escales fins arribar al Monestir.
Intent de fer-ho rapidet amb 3h 15min. Però són camins molt lents i tecnics on les hores cauen ràpid i els kms lents. Però disfruton!

• Photo of Ferran Gall Vall
    Ferran Gall Vall Mar 15, 2021

Per fi, primera Travessa Salvatge i no l'última!