Torrents de la Riera del Palau - Parc Agroforestal de Terrassa

Photo ofTorrents de la Riera del Palau - Parc Agroforestal de Terrassa Photo ofTorrents de la Riera del Palau - Parc Agroforestal de Terrassa Photo ofTorrents de la Riera del Palau - Parc Agroforestal de Terrassa

January 19, 2022
January 2022

near Terrassa, Catalunya (España)

Sortim de Ca n'Aurell, C/ Pi i Margall amunt fins topar amb la via del tren, seguim a la dreta a la Rambla i a l'esquerra sota el pont Avgda. Josep Tarradellas amunt. A la corba entrem a l'esquerra per anar a buscar la ronda de dalt que voreja la Riera del Palau.
Seguim amunt, abans de la pujada final, creuem la riera a l'altra llera per pujar i sortir just davant l'entrada del Parc Ferran Bach-Esteve. Seguim pista amunt, per anar a buscar el pont que creua la B40.
Passada la B40 continuem a la dreta per la pista principal que puja creuant els Plans de Can Bogunyà. Al final de la pista hi ha la bifurcació a la dreta per anar al Llac Petit (cadena), recte cap a la Carena de Can Bogunyà, i una entrada a l'esquerra, que ens porta cap el torrent Mitger. Prenem aquest desviament a l'esquerra, seguint uns camps i al fons baixem al torrent Mitger.
Seguim torrent avall, camí molt bonic i frondós. Voregem la Baga de Ca n'Amat, i creuem el torrent dels Plans de Can Bogunyà. Continuem la pista principal i al cap de poc topem amb el torrent de la font del Pigot. Més endavant encara trobem un altre petit torrent, es tracta del ramal de llevant del torrent de Ca n'Amat, i encara més endavant, creuem el torrent de ca n'Amat.
Aquí comença la baixada suau pels Plans de Ca n'Amat, passem uns horts i seguim avall, per sota la B40, fins que arribem a la xemeneia de la Bòbila i el Rest de l'Hípica. Sortim a la Ctra de Rellinars, la creuem davant les casetes de la corba, i passada la rotonda entrem a la dreta de nou per una pista que s'enfila cap els camps de Can Colomer.
Pugem fent unes ziga-zagues, fins dalt la carena, on seguim corriol principal direcció sud-oest. Tornem a pujar a la carena i des de dalt tombem a la dreta per vorejar els dipòsits d'aigua de Can Cardús de les Orioles. Baixem pel darrere direcció sud-est i tornem a la pista principal. Gairebé al final, prenem de nou un corriol a la dreta per seguir baixant evitant l'asfalt. Passem per sota el Club Aeronàutic Egara, pel darrere de Can Boada del Pi i el dipòsit gran de la Mina. Arribem a una pista més ampla, la seguim pràcticament fins l'asfalt, però uns metres abans tornem a tombar a la dreta per un altre corriol que ens baixarà per l'Escola Marià Galí.
Sortim a l'asfalt, davant el Camp de Futbol de Can Boada, passem pels pisos de Sant Eloi i anem a buscar el pont que creua de nou la Riera del Palau.
Passat el pont pugem pels jardins del Francisco Cano i amunt fins el C/ Viladecavalls. Baixem a la rotonda, creuem la ronda (2 carriols) i seguim recte pel C/ Sant Marc primer i de seguida a l'esquerra baixem pel carrer del Bruc avall fins a trobar el punt d'inici.