Torrelles de Llobregat. 19ª Sol Blau 2024

April 7, 2024
April 2024

near Torrelles de Llobregat, Catalunya (España)

Ruta circular en la que hay que pasar por tres picos, se comienza subiendo los cuatro primeros km, luego comenzamos "a dar la vuelta". Hay tramos de pista larguísimos que se hace bastante monótono, hacia el final es una pista pero con continuo sube baja, hasta llegar a la ultima antena y bajada hasta el pueblo.

El día de la carrera:
Muy amables todos los de la organización. Como la salida es en el mismo ayuntamiento el aparcamiento y son calles estrechas esta un poco difícil.
Durante la carrera estuve un par de veces dubitativo de si iba bien o no porque había tramos muy largos sin ver ninguna cinta y no sabes si te has pasado algún desvió. En la llegada a meta también me paso que había un Cruze izquierda derecha. Como me dijeron es obvio que a la izquierda pero cuando no conoces la zona puedes dudar y no ves el arco hasta que estas a unos metros, me sorprendió que vinieran coches de cara en el mismo tramo de la meta.
El avituallamiento de meta esta increíble, buenísimo.

Ruta circular en la qual cal passar per tres pics, es comença pujant els quatre primers km, després comencem "a donar la volta". Hi ha trams de pista llarguíssims que es fa bastant monòton, cap al final és una pista però amb continu puja baixa, fins a arribar a la ultima antena i baixada fins al poble.

El dia de la carrera:
Molt amables tots els de l'organització. Com la sortida és en el mateix ajuntament l'aparcament i són carrers estrets aquesta una mica difícil.
Durant la carrera vaig estar un parell de vegades dubitatiu de si anava bé o no perquè hi havia trams molt llargs sense veure cap cinta i no saps si t'has passat algun va desviar. En l'arribada a meta també em passo que hi havia un Cruze esquerra dreta. Com em van dir és obvi que a l'esquerra però quan no coneixes la zona pots dubtar i no veus l'arc fins que aquestes a uns metres, em va sorprendre que vinguessin cotxes de cara en el mateix tram de la meta.
L'avituallament de meta aquesta increïble, boníssim.

- Pi Alt (1.5 km)
- Turó de Mossèn Corbera (2.3 km)
- Coll de la Serra de Can Valent (2.7 km)
- Coll de Can Riera (3.1 km)
- Puig Vicenç (3.9 km)
- Penya del Moro (6.5 km)
- Font de l'Alba (7.4 km)
- Toca del barret (11.2 km)
- Turó del Tabor (15.0 km)
- Turó del Porro (15.6 km)
- Coll de la Creu de Querol (16.2 km)