Sot de Matalonga-Plecs del Llibre-Carena de la Rocassa-El Pujol-Sabater Vell

Photo ofSot de Matalonga-Plecs del Llibre-Carena de la Rocassa-El Pujol-Sabater Vell Photo ofSot de Matalonga-Plecs del Llibre-Carena de la Rocassa-El Pujol-Sabater Vell Photo ofSot de Matalonga-Plecs del Llibre-Carena de la Rocassa-El Pujol-Sabater Vell

July 5, 2015
May 2015

•   4.3 1 review

near Sant Feliu del Racó, Catalunya (España)

El punt d’inici es just abans de l’aparcament de l’ermita de les Arenes. Ruta per corriols i senders fressats amb algun tram pedregos. Agraïr la companyia, les fotos i el guiatge de l’usuari de wikiloc “Aventura’t” bon coneixedor de la zona.

PUNTS DE PAS: Km 13 de la B•124-Riera de Matalonga-Baga de Matalonga-Coll Llarg-Els Plecs del Llibre-Gorg del General-Coll de Grua-Carena de la Rocassa-Coll de la Rocassa-El Pujol (563m)-Prop del Sabater Vell-Km 13 de la B•124.

• Photo of Aventura't
    Aventura't May 29, 2020

Hola lamu! Aquest matí e tornat a fer aquesta ruta, nomès dir que el corriol que puja des del Sot de Matalonga fins el Coll Llarg a trams està una mica "asilvestrat", la primavera plujosa i el confinament es noten!
    La resta perfecte! Salut i muntanya!

• Photo of lamu
    lamu May 30, 2020

Hola Aventura't! Es una ruta perfecte, per tornar a començar, despres de tants dies confinants.
    Quines ganes de retrobar-nos a la natura, ens veiem aviat, que com sempre sera un honor.