La Marrana SkyRace (2022)

August 28, 2022
August 2022

near Setcases, Catalunya (España)

Recorregut de la cursa La Marrana SkyRace (2022). Una ruta on gaudiràs de valent del Pirineu de Girona a la zona de Vallter 2.000!

Amb sortida i arribada a l'estació d'esquí de Vallter 2.000, el recorregut puja en direcció al Pic de la Dona i Pic de Bacivers (sense arribar a fer cap dels dos cims) per carenejar direcció al Puig d'Ombriaga i Puig de Bastiments (aquest cop, dos cims que sí que faràs). Des de la carena, podràs gaudir d'unes vistes fascinants de l'Estany de Bacivers.

Arribat a l'imponent cim de Bastiments (2.881 m), el punt més alt de la cursa, et tocarà baixar al Coll de la Marrana i, seguidament, a l'esplanada del Refugi de Coma de Vaca. Aquí començaràs la segona pujada llarga de la ruta fins al Puig de la Coma i de les Borregues pel Coll de Tres Pics.

Des de les Borregues, un petit descens t'espera per encarar l'ascens a Gra de Fajol (el segon cim més alt de la cursa i el començament de la baixada fins al punt d'inici). Durant la baixada passaràs, novament, pel Coll de la Marrana i algunes de les pistes de l'estació d'esquí de Vallter 2.000.