Serres Font del Prat

January 8, 2023
January 2023

near Rellinars, Catalunya (España)

De Rellinars, cap a cal Rotllat i les Serres. Passem el collet dels Capellans, corriol del Gori, collet dels Bisbes, ens desviem a la dreta vorejant el Puig Maurici. Baixem fins gairebé Viladoms, passem per l'Alzina de Viladoms.
Prenem corriol per baixar cap el rasot del Puig de Castellbell, sota el gronxador de Viladoms. Creuem el torrent i prenem corriol a l'esquerra, passant per la Vinya del Macari, el marfull gegant i font del Prat. Seguim amunt fins la pista, a l'esquerra passem davant la Pinassa de les Serres i la barraca de la vinya del Garrigó. Pugem direcció Montconill, ens desviem a la dreta per vorejar-lo pel darrere. Pugem al Turó del Montconill, passant per la barraca de la coma de Santa Maria. Baixem pel davant, sortim a pista i barraca 2 de les Serres. Collet dels Bisbes i pugem al Turó de les Serres. Baixem al collet dels Capellans de nou, a l'esquerra per afagar pista. A la pujada entrem corriolba l'esquerra per fer drecera. Sortim de nou a pista i tornem a prendre corriol a l'esquerre, per seguir-lo per l'obaga de Can Cotis. Divisem la barraca de marge de la Soleia de les Serres i prenem de nou pista a l'esquerra en baixada. Al trencall a la dreta el prenem, som a l'Avgda de Vacarisses, el seguim fins punt d'inici.