Santa Maria de Besora - Bufadors de Beví

Photo ofSanta Maria de Besora - Bufadors de Beví Photo ofSanta Maria de Besora - Bufadors de Beví Photo ofSanta Maria de Besora - Bufadors de Beví

October 21, 2023
October 2023

near Santa Maria de Besora, Catalunya (España)

Sortida de la casa de turisme rural Can Cisquet, travessant un fil de pastor una mica amagat que esta per darrere a l'esquerra de la primera casa que hi ha l'inici del carrer dels cirerers, baixem per un prat fins un bosc que ens porta a la meitat de la pista del parquing dels Bufadors.
Creuem els Bufadors i pugem fins al cim del Turó Gros dels Bufadors que no val massa la pena perquè esta bastant emboscat i les vistes no milloren respecte les que hi ha al Coll dels Bufadors, continuem per la carena i anem baixant fins la carretera de Llaers.
Arribats aqui fem l'ultim tram per asfalt fins tornar a arribar a Can Cisquet.
Els ultims 3 km per asfalt son aburridillos però la resta de la ruta val molt la pena, pujades, baixades, boscos guapissims i ambient super tranquil.
Poso moderat per algun tramillo de carena en el que puja fort i sha de fer alguna mini trepadilla aprofitant les arrels.