Santa Madalena-Mas del Senyor-Sant Antoni-Castell-Santa Madalena

Photo ofSanta Madalena-Mas del Senyor-Sant Antoni-Castell-Santa Madalena Photo ofSanta Madalena-Mas del Senyor-Sant Antoni-Castell-Santa Madalena Photo ofSanta Madalena-Mas del Senyor-Sant Antoni-Castell-Santa Madalena

May 10, 2017
May 2017

near Santa Magdalena de Pulpis, Valencia (España)

Aqui tenim una ruta en la que menys del 10% es pla, simplement: o pujes o baixes. amb un traçat espectacular, i amb quasi la totalitat d´ella feta per senderes trencades i pedregosses. Sortida des de Santa Madalena, a la zona del poliesportiu. Deseguida tira la cosa cap a munt, seguim el un dels quatre troços de cami que xafarem en tot el recorregut, la pista de pujada cap al castell. A la mallada de la Rabosa, agafem la senda de baixada cap al mas del Senyor, una senda trencada al principi i amb troços molt estrets de malea pels costats. Quan arrivem en vistes del mas, agafem la senda de pujada cap a l´ermita de Sant Antoni, un seguit de tobogans de pujar i baixar (poc), que ens deixe a la pista de pujada a l´ermitori. Espectaculars vistes de Penyiscola i la part de costa nord de la serra d´Irta. Agafem la senda que ens porte cap al pic de la Bota, per agafar un troç de pista descendent, que en deixe en el castell. Baixem per la senda de pujada i entrem a Santa Madalena pel camí del castell, que pase per davant del cementeri.

Aqui tenemos una ruta en la que menos del 10% es llano, simplemente: o subes o bajas. Con un trazado espectacular, y con casi la totalidad de ella hecha por senderos rotos y pedregosos. Salida desde Santa Madalena, en la zona del polideportivo. Enseguida tira la cosa hacia arriba, seguimos el primero de los cuatro trozos de camino que pisamos en todo el recorrido, la pista de subida hacia el castillo. En la mallada de la Rabosa, tomamos la senda de bajada hacia el mas del Senyor, una senda rota al principio y con trozos muy estrechos de maleza por los lados. Cuando llegamos en vistas del mas, tomamos la senda de subida hacia la ermita de Sant Antoni, una serie de toboganes de subir y bajar (poco), que nos deja en la pista de subida al ermitorio. Espectaculares vistas de Penyíscola y la parte de costa norte, de la sierra de Irta. Tomamos la senda que nos lleva hacia el pico de la Bota, para coger un trozo de pista descendente, que llega al castillo. Bajamos por la senda de subida y entramos en Santa Madalena por el camino del castillo, que pasa por delante del cementerio.

PictographCastle Altitude 0 ft

Castell de Santa Madalena

Santa Magdalena de Pulpis

Ermita de Sant Antoni

Pista

PictographIntersection Altitude 0 ft

Mallada de la Rabosa

Camino

Mas del Senyor, a mà dreta.

PictographIntersection Altitude 0 ft

Seguir senda principal, a mà dreta.

Camino

• Pepemellaman Apr 29, 2019

Dura para principiantes. En abril un clima perfecto, hecha en manga corta