Sant Roc - Punta de l'Aigua - Sant Roc

Photo ofSant Roc - Punta de l'Aigua - Sant Roc Photo ofSant Roc - Punta de l'Aigua - Sant Roc Photo ofSant Roc - Punta de l'Aigua - Sant Roc

December 22, 2013
December 2013

near Paüls, Catalunya (España)

Amb Paco Adell i Marco Di Brescoli

Sortideta exigent, per a senderistes o runners experimentats, per corriols poc freqüentats, per tant, no gaire nets. És recomanable anar amb pantalons llargs.
Inici des de Sant Roc (445m) a Paüls, direcció Bassa del Plorón i Coll del Camp (942m), travessant l'espectacular Pinar d'en Porquet, per arribar al Coll de les Canals (916m) i marxar direcció Covetes Roiges. Ara és travessa el Pinar Ample, novament un pinar molt bonic, per arribar a la Punta del Vacarissal (1.073m) i d'aquí a la Punta de l'Aigua (1092m), el punt més alt i últim cim del recorregut.
La baixada és fa per l'espectacular Canal del Cingle, una baixada tècnica amb un descens de 500m en un 1,5 Km de recorregut. D'aquí emprenem el camí de retorn a Sant Roc.