Sant Roc - Faixa Pinosa - la Tossa - Sant Roc

Photo ofSant Roc - Faixa Pinosa - la Tossa - Sant Roc Photo ofSant Roc - Faixa Pinosa - la Tossa - Sant Roc Photo ofSant Roc - Faixa Pinosa - la Tossa - Sant Roc

December 29, 2013
December 2013

near Paüls, Catalunya (España)

Bona sortideta post-nadalenca en bona companyia, Paco Adell, Marco De Brescoli, Carlos Colomé i Àngel Vicari

Arranquem a les 7:30h des de Sant Roc, ja que la sortideta és intensa, en direcció a la Font del Teix, per emprendre un pista de baixada fins el corriol que ens portarà a fer l’ascensió a través de la Faixa Pinosa, a la Mola Carrascosa (1.025m) i al punt més alt de la sortideta, molt a prop del Coll de l’Enrajolada, fins als 1.083m, per emprendre aquesta famosa baixada de l’Enrajolada, de la Travessa Fredes-Paüls.
Ara emprenem l’ascensió a través del Pujadó, per travessar la Canal del Bàrbero fins a la preciosa Mola de la Tossa (1.031m) i d’aquí fins al Coll del Camp, on se’ns gira la truita, i passem d’un dia agradable de sol i sense vent, a unes ràfegues de Mestral i aigua que ens fan més agradable la sortideta.
Per últim, enfilem la pujada des del Coll d’en Guasc al Pla de l’Hedra (890m), per enfilar la baixada antiga de la Cursa de Paüls, i d’aquí a Sant Roc novament.