Sant Joan 'Revisited'.

May 1, 2012
May 2012

near Santa Eulària des Riu, Baleares (España)

Avui ens hem ajuntat en Marcos i jo per tornar a trepitjar la terra de Sant Joan, sa Serra de Fornàs i de Morna. Com a variació quant a dijous passat, hem aturat al punt geodèsic de dalt "Sa Torreta" des d'on hem pogut disfrutar d'unes espectaculars vistes en 360º de tota l'illa. També hem explorat ruta cap al nord que ens ha portat fins a ben a prop de Cala d'en Serra i el Far Moscater... Després hem hagut de tornar a buscar els cotxes al complex esportiu de Santa Eulària. Cap el quilòmetre 31 he patit una pujada del bessó dret que m'ha obligat a caminar fins al final. Malgrat tot, molt contents de l'experiència...

El garmin 910xt diu que hem fet 35,90km en 4:45:23 a un ritme de 7:57 min/km i amb una despesa de 2.514 caloríes. Trob que està molt bé atès que ens hem enfrotat a pujades de fins al 35%...

• Photo of MarkusCM
    MarkusCM May 2, 2012

Bon treball, objectiu pròxim Sant Joan i camins Portinatx. Abans pasarem per S'Atalaia de Sant Josep....encara queda illa per recorrer. Va ser un día perfecte.

• Photo of Sa Talaia des Romaní.
    Sa Talaia des Romaní. May 2, 2012

No podem parar fins no trobar la manera de fer una ruta circular. Aquest entorn és fantàstic!!!