Sant Cugat-Cerdanyola (anada per carril bici i tornada per Collserola )

June 9, 2021
June 2021

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Sortida de trail running entre els nuclis urbans de Sant Cugat i Cerdanyola del Vallés.
Comencem la sortida davant l'accés a l'hípica de Can Calders. Agafem el carril bici en direcció Cerdanyola.

Anada pel carril bici que uneix les dues poblacions i tornada per Collserola, passant pel viaducte de Can Canaletes, amb vistes a l'ermita de Santa Maria de les Feixes. El camí segueix pel gr direcció Sant Iscle de les Feixes, però el deixem agafant un trencall cap a l'oest que ens porta fins a l'àrea de lleure de Can Coll. Seguim pel bosc i agafem posteriorment un corriol que ens dirigeix cap a la carretera de Cerdanyola on la travessem i enllacem amb una pista que ens porta a Can Borrell. Poc abans d'arribar a la masia, arribats al Coll de Torrefarrera, prenem la desviació a la dreta que ens deixarà a les hípiques i Can Caldés, punt d'inici de la sortida.

Apunt: la ruta va en el seu primer tram per camí esfaltat, desprès passa per pistes de terra amples i només es pren un petit corriol en el tram final entre Can Coll i l'enllaç amb la pista de Can Borrell.