Ruta de la marmota. Puigllançada i Refugi Niu de l'Àliga (Moixeró)

Photo ofRuta de la marmota. Puigllançada i Refugi Niu de l'Àliga (Moixeró) Photo ofRuta de la marmota. Puigllançada i Refugi Niu de l'Àliga (Moixeró) Photo ofRuta de la marmota. Puigllançada i Refugi Niu de l'Àliga (Moixeró)

June 18, 2017
June 2017

•   4.8 2 Reviews

near Bagà, Catalunya (España)

Sortint del centre de Bagà cap al refugi del Rebost per la Canal Mala. Pujada de muntanya. Seguim pujant fins al Coll de Pal. Ruta de les marmotes, però també hi han vaques, vedells, bous, conills, isards....
Seguidament pujada directa al Puigllançada.
Baixada fins a la carretera i pujada pel Serrat Gran al Puig del Comabella i al refugi del Niu de l'Àliga.
Des del refugi ja només queda baixar i baixar fins a un desviament: a l'esquerra direcció Refugi del Rebost (recte segueix a les Penyes Altes del Moixeró).
Baixada corriolera i divertida fins arribar a un desviament senyalat, aquí hi ha una font petita natural. Es pot anar cap al Rebost o cap al mas de l'Hospitalet, que està a la carretera. Baixem a la carretera, al Mas.
Des d'aquí són 6km de baixada suau per una carretera que passa per Gréixer i acaba a Bagà.

STRAVA:

• Photo of jordi tenorio
    jordi tenorio Jun 26, 2021

Una muy buena alternativa a lo de siempre!!

• Photo of En Jaume
    En Jaume Oct 10, 2021

Ruta bonic per fer el Niu amb una mica més de desnivell, ens ho hem passat genial. Entorn espectacular. Moltes gràcies per compartir.