RUTA 1 - TRAIL RUNNING CENTER CASTRO CALDELAS

Photo ofRUTA 1 - TRAIL RUNNING CENTER CASTRO CALDELAS Photo ofRUTA 1 - TRAIL RUNNING CENTER CASTRO CALDELAS Photo ofRUTA 1 - TRAIL RUNNING CENTER CASTRO CALDELAS

November 30, 2023
November 2023

near Castro Caldelas, Galicia (España)

RUTA 1 - TRAIL RUNNING CENTER CASTRO CALDELAS

GALEGO:
Transcorre por antigos camiños de carro ata levarnos á igrexa e ruínas do mosteiro de San Xoán de Camba. Despois, descendemos ata cruzar o río Edo para, tras pasar pola área recreativa de Ponte das Táboas, seguir polo curso do Edo entre paisaxes de musgo, bosques de ribeira e antigos muíños. Esta senda levaranos de volta a Castro Caldelas por unha zona boscosa e empinada.

Esta ruta coincide co bucle curto da ruta de sendeirismo PR-G 213 Ruta dos Bosques Máxicos.

RECOMENDACIÓNS:
- Disfruta da túa actividade dun xeito responsable e prudente.
- Recolle todo o lixo que poidas xerar.
- Recomendámosche que consultes a previsión metereolóxica.
- Leva roupa, calzado e material técnico axeitado, así como un teléfono móbil que permita seguir os tracks GPS.
- Informa aos teus familiares ou amigos da actividade que vas realizar e ten en conta a información adicional.

CASTELLANO:
Transcurre por antiguos caminos de carro hasta llevarnos a la iglesia y ruinas del monasteiro de San Xoán de Camba. Después, descendemos hasta cruzar el río Edo para, tras pasar por el área recreativa de Ponte das Táboas, seguir paralelos al curso del Edo entre paisajes de musgo, bosques de ribera y antiguos molinos. Este tramo nos llevará de a Castro Caldelas por una zona boscosa y empinada.

Esta ruta coincide con el bucle corto de la ruta de senderismo PR-G 213 Ruta dos Bosques Máxicos.

RECOMENDACIONES:
- Disfruta de tu actividad de un modo responsable y prudente.
- Recoge los residuos que puedas generar.
-Te recomendamos que consultes la previsión meteorológica.
- Lleva ropa, calzado y material técnico adecuado, así como un teléfono móvil que permita seguir los tracks GPS.
- Informa a tus familiares o amigos de la actividad que vas a realizar y ten en cuenta la información adicional.