Running Collserola Est

October 19, 2013
October 2013

•   3.7 1 review

near Horta, Catalunya (España)

Velòdrom d'Horta - Pl Karl Marx - Pujada per Camí de Sant Llàtzer - Pont crtra Cementiri de Collserola - Camí de les aigües - Pont Carretera de Cerdanyola - Turó de Valldaura - Turó de la Magarola - Font Groga - Camí dels Vivers de Can Borni - Carrerera de les aigües aprop del Mirablau - Camí per Canyelles - Hospital de Sant Rafael - Vall d'Hebron - Laberint d'Horta i Velòdrom.

Running per muntanya començant a l'aparcament del Velòdrom d'Horta o Parc del Laberint. En direcció a Pl.Karl Marx ens desviem a mà esquerra i ens decidim a pujar pel camí de Sant Llàtzer. Es tracta d'una pujada suau però llarga, pista ample de fàcil accès.

Un cop a la carretera passem pel pont de la carretera que va al Cementiri de Collserola i agafem la carretera de les aigües durant molta estona. Passant per llocs com Casa Juaco o el Forat del Vent.

Arribem a una intersecció a on optem per agafar un cimentat fins a dalt el Turó de la Magarola, seguidament corriol estret de pujada fins a un mirador i seguint corriol de baixada amb pedra fins a la intersecció de la carretera de les aigües i un altre camí que agafem que ens durà en un kilòmetre fins a la Font Groga on fem una breu parada per agafar aire i beure una mica.

Ara ens dirigim a un corriol que va paral·lel a la carretera de Sant Cugat i mig kilòmetre de pujada de Tibidabo fins al trencall on ens proposem baixar pels Vivers de Can Borni.

Un cop abaix ens trobem amb l'altre part de la camí de les aigües, ens proposem a realitzar la tornada per aquest camí i després baixada per corriol fins a un restaurant de banquets i seguidament creuem la carretera de Sant Cugat. Ara a través d'un parc i un salt de 3 metres que salvem amb un graó.

Ens trobem a Canyelles, i en un parell de carrers arribem a l'hospital de Sant Rafael. Paral·lel a la Ronda de Dalt pel costat muntanya anem resseguint Vall d'Hebron fins arribar al Parc del Laberint i Velòdrom d'horta (el punt d'inici).