Quermany Gros 100 Cims no essencial -- Quermany Petit

Photo ofQuermany Gros 100 Cims no essencial -- Quermany Petit Photo ofQuermany Gros 100 Cims no essencial -- Quermany Petit Photo ofQuermany Gros 100 Cims no essencial -- Quermany Petit

October 14, 2023
October 2023

near Pals, Catalunya (España)

Fecha de la ruta: 14/10/2023 Hora: 11:00

Ruta fàcil, de bon fer i molt divertida!
Comencem al preciós poble de Pals on indiscutiblement s'ha de fer una volta turística per conèixer el poble, eh! És preciós eh! valdrà la pena us ho prometo!!
Al mig del poble de Pals hi ha "La Torre de les Hores" que des d'adalt es pot veure una panoràmica molt interesant i si enganxeu bon dia aprecieu les Illes Medes que són un espectacle.
Després de fer el guiri pel mig del poble ja ens dirigim a buscar el camí que ens durà a coneixer primer el Quermany Petit i després el seu germà, deixem la civilització i ens enfilem uns pocs kms potser dos i ràpid ja estem coronant el cim del Quermany Petit però no hi ha res, es a dir no hi ha vèrtex ni res.
Bueno comencem a baixar una mica per poder arribar al punt que més m'ha agradat d'aquesta ruta i és Les Mines d'Argila bueno, en realitat es diuen les mines d'en Bernat, passeu, passeu i mireu el piset perque és molt maco o almenys jo ho vaig trobar, ademés si no havieu vist mai una mina d'argila no us perdeu l'oportunitat que mola molt.
Ens queda poc per arribar al cim així que anem, s'ha de pujar una mica però és ben bé una mica i prou i ràpid ja estem coronant el Quermany Gros que és el nostre 100 cim No Essencial del dia, apa les 4 o 8 fotos de rigor per penjar a l'insta i baixem, no hi ha gaire més important per remarcar, es troba bé, no hi ha pèrdua, es de bon fer, ah sí porteu aigua perque no hi ha fonts ni rius...