Possible track de la cursa (Fast)

2 hours
October 25, 2022
October 2022

near Mura, Catalunya (España)

Aquesta ruta comença al parking del coll d'estenalles. Agafarem el camí que ens porta cap a dalt de La Mola. El camí és generalment boscós i força planer amb algunes pujades i baixades.

Començem vorejant el Montcau en direcció La Mola, durant aquest camí tindrem dues baixades tècniques amb roques i arrels.
El camí no té pèrdua. Està senyalitzat en tot moment, i si hi ha algún trencall sempre tenim l'estaca que ens indica el camí.
Un cop arribem a d'alt de La Mola començem a baixar pel camí que porta a Can Robert, aquest camí l'abandonarem per agafar un trencall en direcció la font Soleia (també està indicat però cal fixar-s'hi).

El camí de la Font Soleia és preciós. Ens regala unes vistes espectaculars de la Vall de La Mola. Tot i això s'ha de vigilar on es posa el peu en algun tram una mica exposat.
Seguirem per aquest camí fins arribar al trencall amb La Canal de Santa Agnès. No agafarem el camí de la Canal, sinó que tornarem a agafar el mateix camío que ens portarà cap al Coll d'Estenalles.

Seguirem pel mateix camí que hem vingut fins arribar al trencall amb el Montcau. Tot seguit coronem el Montcau i baixem per l'altra banda del turó.

Finalment arribem al mateix lloc que hem sortit, el parking del Coll d'Estenalles i donem per acabada la ruta.