Portell de l'Infern-Fredes-Refugi Font Ferrera-Mas del Peraire-la Tenalla

Photo ofPortell de l'Infern-Fredes-Refugi Font Ferrera-Mas del Peraire-la Tenalla Photo ofPortell de l'Infern-Fredes-Refugi Font Ferrera-Mas del Peraire-la Tenalla Photo ofPortell de l'Infern-Fredes-Refugi Font Ferrera-Mas del Peraire-la Tenalla

June 18, 2021
June 2021

near Ballestar, Valencia (España)

L'inici de la ruta comença al Pantà d'Ulldecona. Un cop aquí, dos quilòmetres de pista i primera ascensió per sender fins a Fredes. Passant pel Portell de l'Infern, un indret espectacular. Un cop arribem a Fredes, seguim el GR7 fins arribar al Refugi Font Ferrera, un sender bastant pla per boscos que creua el paratge de Pinar Pla. Al Refugi de Font Ferrera s'ha d'abandonar el GR i agafar un PR en direcció al Mas del Peraire i la Tenalla. Un fort descens per arribar a la Tenalla. Un petit tram de pista que transcórrer pel costat d'un torrent i el creuem per tornar a pujar fins el Portell de l'Infern per sender. La tornada és pel mateix recorregut.