Planitero - Elatofito - Kefalovriso - Kalogiros - Planitero

July 21, 2022
June 2022

near Planitéro, West Greece (Greece)

Πλανητέρο - Ελατόφυτο (κορδέλες) - Κεφαλόβρυσο - Καλόγηρος - Πλανητέρο
Το μονοπάτι ξεκιναει απο την πλατεία του χωριού και το κοινοτικό κτήριο-καφενείο. Εάν η διαδρομή γίνει δεξιόστροφα ακολουθούμε τον χωματόδρομο ακριβώς πίσω απο το καφενείο και στα 150μ στρίβουμε δεξία για το μονοπάτι. Εάν γίνει αριστερόστροφα ακολουθούμε το μονοπάτι Ε4 για 1-1,2 χλμ και κατόπιν στρίβουμε δεξιά με σημείο αναφοράς μια μεγάλη στάνη. Η διαδρομή έχει κάποια δύσκολα σημεία που χρήζουν προσοχής (σάρες, εκτεθειμένα σημεία κλπ). Σηματοδότημένη με κόκκινο σπρει και ταμπελάκια πεζοπορίας. Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε μαζί μου ή με τον ΕΟΣ Κλειτορίας.

• christoforos.nikolaou Apr 9, 2023

Πολύ καλά σηματοδοτημένο παρότι περνάει από δύσκολα σημεία. Κάποια δέντρα έχουν κλείσει το μονοπάτι σε κάποια σημεία και κάποια περάσματα σε σαρες είναι λίγο αγχωτικά για έναν υψοφοβικο σαν κι εμένα. Αλλά η διαδρομή είναι πανέμορφη και η θέα από τον Καλογερο αποζημιώνει.

Προτείνω ανεπιφύλακτα την εκκίνηση από το Ε4 ώστε να φτάσει κανείς στην κορυφή έχοντας κάνει τα δύσκολα σημεία πρώτα.