Pel Puigmadrona i els voltants de la Rierada.

October 3, 2021
October 2021

near Valldoreix, Catalunya (España)

Avui fem una ruta circular basada en una ruta que va fer el company Pacodel70. Haig d'agrair-li a ell gran part del circuït i la informació al respecte de la ruta.
Sortim desde les pistes de Mas Janer a Valldoreix a buscar el cami que per la riera i mes endavant gira a la hipica viladufresne, va a buscar les estribacions del Puigmadrona. Seguim buscant el cami que aniria al Papiol desde la Masia de Can Domenech, pero en un punt del cami ens desviem per corriol que ens porta a la pujada del PRC-35 que va directe al cim del Puigmadrona. Baixem cap a l'ermita de la Salut i anem a buscar el collet per on pujem al Puig Rossinyol, el davallem i ara ja en el coll d'en Faura agafem corriolet que ens porta direccio a les escletxes del Papiol. Passem pel costat del aparcament i ens dirigim cap a Can Amigunet i per corriols mig amagats anem pujant fent ziga-zagues fins a sortir a Sant Bartomeu de la Quadra. Allà baixem a trobar el pont que ens dirigeix a la Rierada, pero no hi anem. Anem direcció contraria cap a La Floresta. I enfilem amunt fins trobar la carretera que va de La Floresta a Molins de Rei. Alla ja pel costat de Valldoreix anem a trobar el cami inclusiu nº 5 que ens tornarà a deixar a les pistes de Mas Jane. Dificil recorregut pel desnivell i el bon coneixement del GPS indispensable.