Wikiloc will stop soon for maintenance

Pedraforca 360

June 7, 2022
June 2022

near Gósol, Catalunya (España)

Gósol

Font de Terrers

Font de la Roca

Valls del Pedraforca

PictographWaterfall Altitude 5,758 ft

PictographMountain hut Altitude 5,450 ft

• Photo of Tonmoncar
    Tonmoncar Jun 8, 2022

Prenem com a punt de partida el pàrquing que hi ha a l'entrada de Gòsol i travessem el poble per anar a buscar el PR C-127, en una estoneta ens trobem en una zona de Picinc ben cuidada i amb una font anomenada Font de Terrers. Seguirem les indicacions del PR fins a trobar un poste indicatiu, seguirem direcció el Colell i creuarem un bosc força fresc i tot admirant les boniques vistes de la vall fins a arribar a una nova font, la de la Roca. Seguirem direcció al Collell per la pista (podrem gaudir d'algun salt d'aigua) , l'abandonarem abans d'arribar al Mirador del Gresolet per un corriolet força empinat que ens durà al Refugi de Lluis Estasen, on podem fer una breu pausa per degustar una cerveseta ben fresca i agafar forces per recòrrer la'última part de la circular. Ja només hem de seguir les indicacions de Gósol , travessarem una petita tartera i continuarem per un corriol força divertit que ens durà al Coll de Jou, anirem baixant ja amb el poble de fons, creuarem la carretera i deixarem a l'esquerra el Coll del Cap de Creu fins a sortir a l'entrada de Gòsol ben a prop d'on tenim el cotxe aparcat.
    És una ruta tranquil.la i bonica, on gaudirem de bones vistes a la vall , sempre amb la màgica presència de la mítica muntanya.