Photo ofPAS DE LA CASA-PIC NEGRE D'ENVALIRA-PIC D'ENVALIRA-PICS DE FONT NEGRA-PAS DE LA CASA Photo ofPAS DE LA CASA-PIC NEGRE D'ENVALIRA-PIC D'ENVALIRA-PICS DE FONT NEGRA-PAS DE LA CASA Photo ofPAS DE LA CASA-PIC NEGRE D'ENVALIRA-PIC D'ENVALIRA-PICS DE FONT NEGRA-PAS DE LA CASA

Very difficult
July 21, 2016
July 2016

near Bordes d'Envalira, Canillo (Andorra)

Sortirem d'un revolt de la carretera que baixa del Port d'Envalira cap al Pas de la Casa.Pujarem seguint una pista,que més endevant deixarem i començarem a pujar pel camí fins arribar al Coll dels Isards.Baixarem una mica i tornem a pujar al Port de Font Negra on girarem a la dreta per fer el Pic Negre d'Envalira.Seguirem per la cresta fins al Pic d'Envalira.Des d'aquí desfarem el camí fins al Port de Fontnegra. Un cop aquí seguirem la cresta fent els cims de Pic del Port de Font Negra,Pic de l'Esquella i els Pics de Fontnegra.Tornarem seguint un petit corriol per la vessant de la muntanya (molt perdedor,en alguns trams del track no estem sobre el camí) fins on tornarem al Port de Fontnegra.Des d'aquí baixem pel mateix camí fins al punt de sortida.

• xarizarmon Aug 25, 2017

me gustaria saber, si hay dificultad tecnica, necesidad de grimpar o escalar

saludos

• Photo of Cesc Martínez
    Cesc Martínez Aug 25, 2017

Bones,el Pic d'Envalira i el Pic Negre d'Envalira no tenen cap dificultat,però per pujar als Pics de Fontnegra sí que hi han algunes grimpades complicades i el camí és molt perdedor.