ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ-Μονοπάτι Παρνασσού24,2χλμ

Photo ofΠΑΡΝΑΣΣΟΣ-Μονοπάτι Παρνασσού24,2χλμ Photo ofΠΑΡΝΑΣΣΟΣ-Μονοπάτι Παρνασσού24,2χλμ Photo ofΠΑΡΝΑΣΣΟΣ-Μονοπάτι Παρνασσού24,2χλμ

April 21, 2019
April 2019

near Amfíkleia, Central Greece (Greece)

Από την πλατεία της Αμφίκλειας ακολουθούμε την άσφαλτο μέχρι να μπούμε μετά το γεφυράκι δεξιά σε χωματόδρομο κι από κει αριστερά σε μονοπάτι που ανηφορίζει προς το ξωκλήσι της Αγιαρσαλής. Εμείς προσπερνάμε τη διασταύρωση για Αγιαρσαλή και συνεχίζουμε στο μονοπάτι μέχρι να συναντήσουμε σάρα η οποία μας οδηγεί απότομα στο ρέμα του Κεραμιδίου. Αφού περάσουμε το ξύλινο κρεμαστό γεφυράκι ανηφορίζουμε σε μονοπάτι μέχρι το ξωκλήσι του Αγ. Ιωάννη όπου υπάρχει χώρος αναψυχής με πηγή. Εδώ αν θέλουμε επιστρέφουμε προς Αμφίκλεια διαγράφοντας έναν κύκλο των 10χλμ. ή συνεχίζουμε στη μεγάλη διαδρομή της περιγραφής μας ανεβαίνοντας μέχρι τα 1.500μ πλάι σε ρεματιά σ' ένα πανέμορφο δάσος από μαυρόπευκα και έλατα, ξύλινα γεφυράκια και ξέφωτα ακολουθώντας το μονοπάτι 22. Ένα τμήμα αυτής της διαδρομής διασχίζει δασικό δρόμο για περίπου 3,5χλμ που οδηγεί στην άσφαλτο κι από κει στο εκκλησάκι του Αγ. Ιωάννη, απ' όπου επιστρέφουμε στην Αμφίκλεια.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι διαδρομές έχουν καταγραφεί με GPS σε πραγματικό πεδίο. Σε καμία περίπτωση δεν εξατομικεύονται στα μέτρα ενός εκάστου (εμπειρία, φυσική κατάσταση), αφού κάτι τέτοιο είναι αδύνατο μέσω μιας εφαρμογής. Επομένως και ο βαθμός δυσκολίας είναι σχετικός και προσδιορίζεται από τις εκάστοτε συνθήκες, την απόσταση, την υψομετρική διαφορά, τη χρήση ειδικού εξοπλισμού κλπ. Επίσης προσδιορίζεται υποκειμενικά από τη δική μας εμπειρία στη διαδρομή που δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί με άλλες εμπειρίες. Ακόμα, υπάρχει η πιθανότητα τα όργανα πλοήγησης να παρουσιάζουν αποκλίσεις μεταξύ τους. Αυτό οφείλεται σε παράγοντες που αφορούν τη λήψη σήματος ή άλλους λόγους και δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούν σε απόλυτους αριθμούς. Οι διαδρομές είναι ολοκληρωμένες, είτε μιας, είτε δύο κατευθύνσεων (με επιστροφή) και δεν είναι μόνο τουριστικές, αλλά μπορεί να κινούνται και εκτός μονοπατιού ή εναλλακτικά, ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούσαν κατά την ημέρα της καταγραφής. Σε κάθε τέτοια περίπτωση ενημερώνουμε για τις ειδικές συνθήκες. Σε χειμερινές διαδρομές με χιόνι ή ομίχλη υπάρχει η πιθανότητα να μην πατάμε ακριβώς στο ίχνος του μονοπατιού.
Τέλος, η καταγραφή δεν σημαίνει ότι είμαστε παρόντες δια ζώσης την ώρα που κάποιος ακολουθεί τη διαδρομή και επομένως δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη. Οι διαδρομές είναι αξιόπιστες, όμως συνιστούμε να συμβουλεύεστε και χάρτη και άλλες πηγές πληροφοριών έτσι ώστε να οργανώσετε την εκδρομή σας. Σε κάθε περίπτωση είναι ευπρόσδεκτες οι ερωτήσεις και τα σχόλιά σας.