Papendal - Westelijk Schaarsbergen en Warnsborn.

Photo ofPapendal - Westelijk Schaarsbergen en Warnsborn. Photo ofPapendal - Westelijk Schaarsbergen en Warnsborn. Photo ofPapendal - Westelijk Schaarsbergen en Warnsborn.

October 8, 2023
October 2023

near Wolfheze, Gelderland (Nederland)

Deze bestaande route uitgekozen, hij begon op Papendal wat ik zeker nog verder ga verkennen.

En daarna de Amsterdamse weg overgestoken naar voor ons bekend terrein, helaas was een pad niet echt toegankelijk toch deze pad vervolgd wat overige goed begaanbaar was.

Helaas op het eind was een pad door het bos niet te vinden ,dus nood gedwongen over het asfalt richting de vervolging van deze route.

Voor de rest was de route goed te volgen met hier en daar wat verrassende stukjes en ook wat bekende stukken weer richting Warnsborn wat toch een mooie verrassende gebied blijft.

En via Lichtenberg kwamen we achterlangs wat voor mij een verrassing was in een gebied wat ik wel kende ,maar niet dat je via deze route uit kwam op terrein Papendal.

Leuke route met van alles erin maar zeker nog verder moet worden bijgeschaafd tot een volwaardige begaanbare route.