Near the House 2

January 19, 2024
January 2024

near Kwiatonowice, Województwo małopolskie (Polska)

filmikz wycieczki biegowej tutaj:
Moja nowa 12 km trasa niedaleko domu gdzie ostatnio sobie trenuje.Musiałem sobie poszukać czegoś innego na treningi gdyż w Lasie Grodzkim po ostatnich wycinkach troszkę przeorali leśne drogi. Dotego doszło błoto i praktyczie teraz ciężko tamteraz z bieganiem. Na tą nową pętelke najlepiej wyruszyć z Osp w Strzeszynie. Jjest tam kawałek miejsca gdziemożna spokojnie pozostawić samochód.Zaraz za remizą zbiegamy z asfaltu do wąwoziku i zaczynamy podbieg pod Kwiatonowice. Podbieg ma ponad 1 km. Następnie asfaltem docieramy do Kapliczka i Kościół NMP Królowej Polski w Kwiatonowicach.Trochę teraz trzaba się pomęczyć na dłuższym kawałku drogi asfaltowej przez Kwiatonowice ale za to na 4 km zaczynamy superpanoramiczy zbieg na Bugaj. Na około 6 km znow na chwilkę wbiegamy na asfalt w pobliżu Domu Ludowego i remizy OSP w Bugaju. 8 km to
Agroturystyka Sękiewiczówka gdziemożna pojeździć konno.Na 9 km zaczyna sie fragment przez pola.Co prawda jest tam taka ledwo widoczna ścieżka alepraktycznie to takjakby trzeba było iśc przez łąki omijającw pewnym momęcie zaorane pola.Tyledobrze że nie ma tam rzadnych krzaków do przedzierania. Po kilkuset metrach znów jestem na fajnej polnej drodze biegnacej na wzgórzu w Rożnowicach Racławicach.

Remiza w Strzeszynie, dobry miejsce na start . Parking

PictographTree Altitude 0 ft

Podbieg zaczyna się ładnym małym wąwozem.

Kapliczka murowana domkowa. Kościół Kościół zbudowano w latach 1981-1983 wg projektu opracowanego przez zespół architektów pod kierunkiem Jana Markowskiego. Poświęcenia placu pod budowę kościoła dokonał 9 V 1981 r. bp Piotr Bednarczyk. Wmurowanie kamienia węgielnego, poświęconego przez Ojca św. Jana Pawła II w Krakowie w 1979 r., odbyło się 17 X 1981 r. pod przewodnictwem bpa Jerzego Ablewicza.

PictographPanorama Altitude 0 ft

Tu zawsze piździ zimą, Drogaoblodzona jak na Syberi.