مسیر انتهای بولوارهاشمیه به بالادست رودخانه حصار بین حصارگستان و ازغد

Photo ofمسیر انتهای بولوارهاشمیه به بالادست رودخانه حصار بین حصارگستان و ازغد Photo ofمسیر انتهای بولوارهاشمیه به بالادست رودخانه حصار بین حصارگستان و ازغد Photo ofمسیر انتهای بولوارهاشمیه به بالادست رودخانه حصار بین حصارگستان و ازغد

March 24, 2022
March 2022

near Kalāteh-ye Chahār Cheshmeh, Razavi Khorasan (Iran)

مسیر انتهای بولوارهاشمیه به بالادست رودخانه حصار بین حصارگستان و ازغد
مسیر بسیار زیبا و خوبیه برای تمرین به جهت امناده سازی صعود و فقط باید توجه داشت که از نیمه مسیر طبیعت بکری داریم که بهتره حتما چند نفری طی مسیر کرد
مسیری که گذاشتم بویزه مسیر برگشت مسیر بسیار خوبیه برای تمرین تریل و اسکای رانینگ
مسیر رفت از محل فرشته در انتهای هاشمیه بهسمت قله زو و سپس چشمه اول و چشمه دوم و چشمه سوم و پس از آن به سمت بالادست رودخانه حصار گلستان به دو فراز و نشیب رسیدیدم
مسیر برگشت به شمت چشمه سوم و از ان بهببعد به سمت باغ زندگی و نهایتا از بالادست انتهای کوه پارک به انتهای کوه پارک و بعد مسیر بولوار کوه پارک را به انتهای هاشمیه دویدیم و پایان مسیر

شروع مسیر از نماد فرشته در کوه پارک

هوا بسیار مطبوع و بهاری و همراه به مه فراوان و زیباییهای خاص خودش را داشت حدود بیست و پنج دقیقه تا قله زو طی مسیر داشتیم .روی قله آب برای نوشیدن هست

ادامه مسیر قله زو

قله زو

روی قله زو که قهوه برای فروش موجوده وهمچنین آب نوشیدن هم موجود هست

محل چشمه دوم یا چشمه ماهور محلی که درخت دیده میشه محل چشمه هست و برای نوشیدن اب مناسب هست

زیباییهای مسیر و شکوفه های بهاری

شکوفه های بهاری و زیباییهای مسیر

خانه قدیمی در محل چشمه سوم

چشمه سوم و استخر آب موجود

طول مسیر

دو راهی در مسیر رفت به سمت چپ به سمت دره و درخت

محل باغ خاطره و باغ زندگی

در این مکان سرویس بهداشتی و تخت جهت استراحت و اسکان هست و به جهت موقعیت مکانی بالادست انتهای کوه پارک میباشد