Montcabrer - Convent d'Agres

June 19, 2018
June 2018

near Alcoy, Valencia (España)

Ruta Circular organitzada per la tenda Corremón Alcoi i els esportistes de PF Entrenaments.

Ruta que iniciarem en la tenda Corremón a les 7.00 i anàrem buscant el barranc del Sinc per la Salle, seguint la carrera del Montcabrer. Vam creuar el barranc del Sinc i tiràrem direcció l'alt de Serelles. De allí buscàrem la sombreta per la folla ampla i vam pujar el Montcabrer pel KM vertical.
Foto de rigor, hidratació i nutrició i vam buscar la casa del guarda, de allí anàrem al refugi del Centre Excursionista i baixada al convent.
Descans, hidratació i pujada cap al refugi, per la mateixa senda i abans d'arribar ens vam desviar per seguir el sender botànic i buscar el KM vertical del sender botànic per arribar una altra vegada a la casa del guarda.
D'ací buscar direcció el Montcabrer baixant per la senda del refugi i desviant-se a l'esquerra abans d'anar a la cava (no ens feia falta aigua). Després direcció per baix del Montcabrer, penyes munteses i baixar per Serelles a Alcoi.