Mont - tuc des crodos - montcorbau - mont

Photo ofMont - tuc des crodos - montcorbau - mont Photo ofMont - tuc des crodos - montcorbau - mont Photo ofMont - tuc des crodos - montcorbau - mont

June 25, 2021
June 2021

near Mont, Catalunya (España)

Ruta circular, sortint del poble de Mont, remuntant la pista que puja cap al Llac de la Solana, que en arribar al riu passa a ser sender de muntanya, i aproximant-nos al Llac, enfilem direcció al Tuc de Guilhem, al qual no hi arribo perquè canvio de direcció per enfilar-me que el Tuc des Crodos, on se m'obre -direcció sud- una espectacular panoràmica dels cims del Port de Vielha, per sobre un mar de núvols que impedeixen veure al fons de la vall els pobles del Mijaran. La baixada pel dret de Mont, en contínua ziga-zaga, per sobre un mantell verd, encara que dura, és força agraïda per la planta dels peus. Sense pèrdua s'acaba arribant a una pista que em porta a Montcorbau, d'on agafo el camí que l'uneix a Mont per retornar al cotxe. Ruta del tot solitària, amb l'única companyia d'algun isard perdut i una petita serp que se'm creua pel camí.