Molins de Rei. Ruta de les trialeres noves.

February 7, 2021
February 2021

near Sant Bartomeu de la Quadra, Catalunya (España)

I també algunes de velles.
He volgut fer, de baixada, dues trialeres que he descobert últimament.Trialeres fetes recentment, que jo no havia vist mai, i que es nota que, en determinats trams, s'han desbrossat recentment. Fetes per que els ciclistes s'ho passin bé, ja que surten de molt amunt i baixen fins molt avall per corriols molt empitonats.
També he passat per altres trialeres, de pujada, per fer una ruta complerta.
Encara que el track no ho mostri, la ruta és circular. El satèl·lit s'ha connectat massa tard. He sortit des de l'institut vell per tres trialeres que et porten cap el Puig d'Olorda. Des de sota el turó d'en Quirze he girat cap a l'esquerra deixant el camí cap a la creu. Quan surts del bosc, trobes l'inici de la primera trialera, que et deixa davant Can Tintorer.
D'allà, per la pista fins Sant Bartomeu. Un cop a la carretera, s'ha d'anar per carrer com si anessis a la Rierada, per agafar el camí de baixada just després de les últimes cases. De baixada, en lloc de girar a l'esquerra cap al salt d'aigua, segueixes recte per un camí nou, desbrossat també fa poc. Abans de que es talli el camí, una fita a l'esquerra et marca l'entrada al bosc i baixant. No crec ni que sigui una trialera, és massa empinada i sense roca, molt difícil frenar. No és gaire llarga, però intensa.
Un cop en zona tranquil·la, girar a la dreta per anar a trobar el camí de la Rierada, però sense passar per salt d'aigua.
A partir d'allà, tornar a pujar anant a buscar les Penyes d'en Castellví, la carena que ve de Vallpineda i la Colònia Montserrat, ja que des de l'últim cim turó d'aquesta branca de Collserola, el turó de la Pineda, surt l' última trialera del dia. Per arribar fins allà, trio passar per una altre trialera, per on passava l'antiga cursa ecològica de Molins. És dura, però un cop a dalt, ja no has de pujar més.
Així doncs, fer la carena fins el turó de la Pineda, i baixada a sac fins el salt d'aigua, travessant tres pistes o corriols coneguts.
Un cop a baix, cap a casa pel camí de Can Rabella.
Resumint, cinc trialeres potents, i les tres de baixada, perilloses si no es vigila molt. Caure en baixada fa mal. i demà s'ha d'anar a treballar.