MOLINS DE REI. Puig d'Olorda - Puigmadrona

1919
February 28, 2021
February 2021

near Sant Bartomeu de la Quadra, Catalunya (España)

La sortida va ser mig quilòmetre, aprox, abans d'on el GPS es va posar en marxa. Això vol dir que vaig triar la manera més directe per anar al Puig d'Olorda, però que els 2,9 km fins la creu són, en realitat, 3,4. Tot i així, és la manera més curta per arribar a la creu des de zona urbana. Excepte, potser, des de Can Graner.
I així, la ruta farà uns 20,5 km, aprox.
Un cop allà, baixar per la trialera fins l'esplanada del restaurant, creuar la carretera de Vallvidrera, pujar fins el turó d'en Serra, i baixada passant per Can Calopa de dalt.
Abans d'arribar al carrer de la Sibèria, vaig agafar una drecera que et porta pel carrer de la Sibèria (interior), fins pràcticament davant de Can Castellví.
Un cop allà, vaig tornar a pujar per darrera Can Castellví, agafant una pista que arriba a la cruïlla de camins que ve de la Colònia Montserrat i Vallpineda. Des de aquest punt, vaig continuar pujant, seguint la carena, direcció La Salut.
Un cop allà, pujada al Puigmadrona pel corriol clàssic, i baixada per darrera aprofitant la pista i un corriols que et tornen a deixar a La Salut.
Tornada fins Molins per la pista, camí de La Garriga, Hípica Cal Senyoret, Can Rabella, i Torra Balari.
Fins on havia quedat per fer el vermut. La ruta no és circular per això.