ManU 2011-16 Montseny + Turo de l'home + Puig Sacarbassa + Les Agudes + Montseny

November 15, 2011
November 2011

near Montseny, Catalunya (España)

Hasta Fontmartina por el Gr5, desde aquí por la variante gr5-2 hasta el Turo de l'home. Bajamos por la loma de las agudas para luego subir de nuevo hasta un collado por donde accedemos hasta el Puig de la Sacarbassa. Se utilizan las manos, algun paso delicado sin más complicación (I). Al bajar de este punto cogemos de nuevo el gr5-2 hasta las Agudes. Para volver al Montseny, cogemos el camino desde el collado que va por la gronxadora, después al pla de formentas, y el coll del bisbe. Aspectos a tener en cuenta: mala epoca para hacer la ruta de bajada, mucha hoja que impide ver la piedras y roca mojada muy resbaladiza (Unos 3 km).

• Photo of Ignasich
    Ignasich Jul 27, 2012

Ruta guapa. M'ha costat seguir el track al principi i trobar on arrancava el GR5. Ara ja ho sé per la propera vegada! També m'he colat baixant de les agudes i pràcticament arribo a Sant Marçal... Al final he agafat uns camins que m'han portat fins a la carretera, un parell de km més amunt del poble del Montseny.
    A l'estiu segueixen les fulles a terra... segur que a la tardor era pitjor el tema.

• Photo of Manuel+Morales
    Manuel+Morales Jul 27, 2012

Recordo que de baixada hi havien marques vermelles, fins a arribar a les pistes que et deixen a prop del poble de Montseny. Encara m'hen recordo de les fulles, vaig trencar un bastó aquell día, y sort d'ell...