Maçanet de Cabrenys, Castell de Cabrera, Roc de Fraussa, Maçanet

Photo ofMaçanet de Cabrenys, Castell de Cabrera, Roc de Fraussa, Maçanet Photo ofMaçanet de Cabrenys, Castell de Cabrera, Roc de Fraussa, Maçanet Photo ofMaçanet de Cabrenys, Castell de Cabrera, Roc de Fraussa, Maçanet

May 8, 2022
May 2022

near Maçanet de Cabrenys, Catalunya (España)

Iniciem la pujada al Castell de Cabrera, on trobarem la famosa cabra. Al tanto de no treure cap bossa, déu pensar que és menjar i es posa bastant nerviosa. Després continuarem direcció al Santuari de les Salines, on si ho necessitem podrem agafar aigua a la font. Avui hem anat directes a Fraussa, però resseguint el GR francès, el bosc per on passa és molt bonic. Després de pujar al Roc de Fraussa, ens dirigirem al Moixer i tornarem a baixar al Coll dels Pous. Un cop aquí seguiren la pista fins arribar al GR que ens tornarà a baixar a Maçanet.
La ruta tècnicament no té cap complicació, però la poso com a difícil per la distància i el desnivell.