L'olla de Núria Trail running

Very difficult
June 12, 2019
June 2019

near Vall de Núria, Catalunya (España)

"Somni aconseguit", avui he aconseguit una de les proeses més important de la meva carrera esportiva, córrer en alta muntanya la Trail l'Olla de Núria.

Al febrer em vaig inscriure a l'Olla de Núria al Pirineu, una cursa de 21 kms amb un desnivell acumulat de 3.800m, 1.900 positius, però no només és una dada rellevant sinó que l'altre és que has de fer a les primera de canvi el Puigmal al km 5, aquest pic està a 2.913m, impressiona res més dir-ho, imagineu veure-ho, però és que després la cursa es converteix en un Dragon Khan en muntanya, després del Puigmal s'havia de coronar el pic de Segre, 2.809, es baixa al coll de Finestrelles 2.606 per començar a pujar al pic de Finestrelles 2.827 i encara no estem al km 10, baixada per coronar el pic d'Eina 2.789 i seguit el pic de Noufonts 2.861m, km 12, baixada forta i un cop passat el 3r control pujada molt dura a l'Collad de Noucres 2.799, km 15, comença la baixada però abans has de coronar el Puig de Font Negre 2.727m situat al km 17, comença la baixada fins Núria 1.967m però has de passar al km 18 pel pic de l'Àguila 2.422m.
Impressionant tota ella, bestials vistes, però la carrera més dura que he corregut a la meva vida, ara sé el que és córrer en alta muntanya.