Llo, boucle de Maquisard, liaison des sorcières y pla de la Creu

February 20, 2016
February 2016

near Llo, Région Languedoc-Roussillon (France)

Sortint de dalt de Llo agafar el camí que es dirigeix cap a Mas Paturas (és el mateix camí que s'agafa per anar a la Chapelle Sant Feliu), en el moment que arribem a la carretera de les gorges ens trobem, una senyal "Boucle des Maquisards" y ens porta cap a dalt de la muntanya, anem seguint les ratlles grogues. Quan estiguem en torn dels 1800 metres, tenim dos opcions o baixar directament a Llo (baixada amb molta inclinació) o anar cap al Pla de la Creuseguint les indicacions de la senyal que diu "Liason de Sorcieres" i seguint les ratlles vermelles, el recorregut és tècnic i si portem bastons per ajudar-nos a pujar millor (sobretot l'hivern que hi ha neu). Arribem al Pla de la Creu i allí tenim la possibilitat de baixar per una altre ruta, però jo no vaig voler arriscar (no trobava els senyals) i vaig agafar la mateixa que hem va fer pujar, i en el liason des sorcières agafes la baixada cap al poble de Llo. Acabes el recorregut a les Termes.