LLIVIA - CEREJA - ANGOUSTRINA

one hour one minute
October 11, 2023
October 2023

near Llívia, Catalunya (España)

Circular sortint des de LLívia.
Sortim del poble per pujar pel camí vell fins a Cereja i després enfilar la pujada més dura que està encimentada i que ens porta al mirador de Cereja (Foto 1) on comença un corriol per dins el Serrat de Baladret marcat amb senyals grogues i que ens porta a la pista que va de Llívia a Targassone que entravessem (Foto 2)(Km3,3 aprox) per seguir per un corriol que ens torna a portar a la mateixa pista però més amunt. Un cop trobem la pista, reculem una mica per agafar altre pista que va Cereja però ens desviem per un corriol que surt al Km 4,2 aprox (foto 3) i que seguim per tornar a desviar-nos per altre corriol que ens portarà a la Ctra de Ur a Targassone i en la que fem en un petit tram de baixada per agafar altre corriol (Foto 4)(Km 5,9 aprox) Una vegada estiguem en aquests corriols, hem d’estar atents ja que ens hem de desviar cap un altre corriol (Km 6,2 aprox) que si l’heu agafat bé, al poquet us trobareu un pontet de fusta (foto 5). Arribem a Angoustrine i fem un petit tram d’asfalt per desviar-nos i anar a buscar la pista que porta a Llívia que seguim i un cop passat al pont i al poc de pujar, (Km 7,5 aprox) heu d'estar atents perque agafem un petit corriol que ens porta al sender que va a Cereja però que agafem cap a LLívia per agafar ja la pista que ens duu de nou al poble