Photo ofΛευκόγεια - Τεχνιτή Λίμνη (Κυκλική) / Frozen Lake - Lefkogia Texnith Limni 9/1/2022 Photo ofΛευκόγεια - Τεχνιτή Λίμνη (Κυκλική) / Frozen Lake - Lefkogia Texnith Limni 9/1/2022 Photo ofΛευκόγεια - Τεχνιτή Λίμνη (Κυκλική) / Frozen Lake - Lefkogia Texnith Limni 9/1/2022

January 11, 2022

near Lefkógeia, East Macedonia and Thrace (Greece)

Αγώνας ορεινού τρεξίματος Frozen Lake γύρο από την λίμνη των Λευκογείων.
Πρόκειται για μια πολύ όμορφη διαδρομή η οποία ξεκινά από την πλατεία του χωριού με κατεύθυνση ΝΑ προς το φράγμα τις λίμνης, εκεί στρίβουμε αριστερά ανηφορίζοντας μέσα από δάσος πεύκων.
Στη συνέχεια κατηφορίζουμε για 1 χιλιόμετρο μέχρι τη θέση Μηλόρεμα και
περνάμε στην ανατολική πλευρά της λίμνης διασχίζοντας το.
Στην αριστερή πλευρά της διαδρομής έχουμε την υπέροχη θέα της λίμνης και του φράγματος των Λευκογείων.
Στο 7ο χλμ περίπου υπάρχει βρύση με τρεχούμενο νερό ενώ στο 9,5 χλμ υπάρχει κιόσκι σε καλή κατάσταση.
Στην συνέχεια σε 1 περίπου χλμ. η διαδρομή βγαίνει στο δημόσιο δρόμο Νευροκοπίου – Ποταμών. Στρίβει δεξιά και μετά από πολύ λίγο στρίβοντας αριστερά μπαίνουμε και πάλι σε μονοπάτι.
Στο 14ο χιλιόμετρο βρισκόμαστε πάνω στη στεφάνη του φράγματος, στρίβουμε δεξιά και ακολουθώντας την άσφαλτο βγαίνουμε στη πλατεία των Λευκογείων.
Την συγκεκριμένη διαδρομή αξίζει να την πεζοπορήσετε και με παιδιά όλες τις εποχές του χρόνου.