Les Useres-Llucena-Sant Miquel Torrecelles-Les Useres

April 11, 2012

near Useras, Valencia (España)

Ruta circular de 30km, con inicio y final en Les Useres, con posibilidad de alargarla unos 10km si se decide bajar hasta Lucena (pueblo) y volver.

En este cruce seguir recto

dejar la pista principal y desviarse a la izquierda

Después de algun tramo de campo a través saldremos a la pista que viene de la crta. Useres-Costur hacia les Trahuantes

Pista de Masia de les Trahuantes. Girar a la dreta i seguir la pista

A l' esquerra direcció pista Figueroles i opció de Llucena, a la dreta cap al Mas de la Llometa i abans d'aplegar desvio per p

Girar a l'esquerra per anar cap a la Fogenta

Eixirem a una pista i girarem cap a la dreta

En aquest punt continuarem recte cap a La Fogenta i Sant Miquel, si anem cap a l'esquerra anirem directes a Llucena

Agafar la pista de la dreta i continuar

Aci girarem a l'esquerra per anar cap a Sant Miquel de les torrecelles

Senda de l'esquerra

Se pot variar un tros de pista per un poquet de senda per este ramal que ix a l'esquerra

Per pista o per senda? Tots dos camins se junten més avant

Senda o pista? De nou tenim dues variants per arribar al poble

• Montins Apr 13, 2012

Després d'haver pogut dibuixar aquest traçat que feia temps me rondaba pel cap, demà si tot va bé el faré Gps en mà i intentant no pedrem (perque dibuixat està però encara no swe descarregar-me´l al gps). Si tot va bé a la tornada des de Sant Miquel cap a Useres volia empalmar amb el camí de la processó del Piló de la Creu (PR-CV 316). Ja vorem que tal surt l'aventura.

• Montins Apr 17, 2012

Bé al final vaig fer la volteta però no exactament aquesta, una molt pareguda i que he descarregat al meu comte de garmin connect, al final 40'5km sensacionals en una primera part de pista i una segona part per sendes i meravelloses vistes de l'alcalaten i el maestrat. Aci deixe l'enllaç http://connect.garmin.com/activity/168543112