Photo ofL'Albiol-Mont-ral-el Bosquet-L'Albiol (pel camí de la Serra, la Font del Roure i el mas de Nebot) Photo ofL'Albiol-Mont-ral-el Bosquet-L'Albiol (pel camí de la Serra, la Font del Roure i el mas de Nebot) Photo ofL'Albiol-Mont-ral-el Bosquet-L'Albiol (pel camí de la Serra, la Font del Roure i el mas de Nebot)

September 30, 2012
September 2012

near Albiol, Catalunya (España)

Sortim de l'Albiol pel camí dels Masos i aviat agafem el camí que puja a la serra del Pou pel grau de lEstelada. Seguim per la dreta el camí de la serra del Pou. Una mica més endavant ens desviem per anar fins al pou del gel que li dona nom, retornem al camí de la Serra i quan hi arribem agafem el sender que baixa pel grau del Malpas fins al riu Glorieta. El travessem i pugem fins a trobar el camí d'Alcover a Mont-ral. El seguim per l'esquerra fins al poble. A Mont-ral agafem el GR en direcció al Bosquet. Passat el mas del Cisterer pugem cap al punta Barrina i enfilem els Motllats pel portell de la Cova de la Bruixa. Travessem els Motllats cap a les restes de la urbanització i després agafem el GR de Prades cap al sud. Travessem el coll de la Mussara i enfilem cap a les antenes. Baixem fort fins a la font del Roure, travessem la carretera i agafem el camí del mas de Nebot. Passem per les runes del mas i una mica més endavant deixem a la nostra dreta el gran pou de gel de l'Albiol. Continuem un parell de km. més fins arribar al poble.