l'Albiol-la Foradada-Farena-Brugent-Mont-ral-riu Glorieta

Photo ofl'Albiol-la Foradada-Farena-Brugent-Mont-ral-riu Glorieta Photo ofl'Albiol-la Foradada-Farena-Brugent-Mont-ral-riu Glorieta Photo ofl'Albiol-la Foradada-Farena-Brugent-Mont-ral-riu Glorieta

February 11, 2018
February 2018

near l' Albiol, Catalunya (España)

Ruta per disfrutar d'un paisatge ple de contrastos. Començarem amb una ràpida i curta pujada a la serra del Pou pel grau de l'Estelada. Seguirem el camí de la Serra fins a trobar el que baixa a l'Aixàbega, travessarem el poble i creuarem la carretera per enllaçar amb el GR que seguirem fins a l'entrada del Bosquet. Aquí el deixarem per agafar el senderó que puja fins a la Foradada i allà girarem a l'esquerra sempre per sota dels Motllats. Hi pujarem pel grau de la Cova i els travessarem trepitjant la neu pel sender pedregós que avança entre matolls fins a tocar els cingles que miren a la vall del Brugent. Seguirem el camí direcció Capafonts fins a l'alçada dels masos de la Cadeneta. Hi baixarem per agafar el senderó de Farena. Tavessarem el poble i agafarem el camí que baixa al Brugent. El seguirem amb el riu a la nostra dreta fins al pas del camí que puja a Mont-ral. Hi entrarem pel darrera de l'església, carregarem d'aigua si convé i baixarem per seguir el camí del Glorieta i creuarem el riu per pujar pel camí del mas del Joan Bo que ens portarà de tornada a l'Albiol pel camí de mas Vidal