La Mola- Alzina del Salari - Marque t- La Morella - Obits

January 27, 2015
January 2015

near Mura, Catalunya (España)

Volta circular per el parc de Sant Llorenç´del Munt. Sortida des de prop del pàrquing de l'Alzina del Salari fins la carena del Pagçes i Coll d'Eres.
Baixada per la canal del Llor fins el Marquet de les Roques. Enfilar cap a coll Gavatx canal de la Ravella, La Morella (pas tècnic amb l'ajut d'una corda fixa que hi ha instal·lada). Baixant de la Morella retornem per on hem vingut uns 50 metres i atenció a les fites que baixen per agafar el camí, poc evident però que es va seguit bé hi està fitat fins el final, que ens portarà cap els Obits, carena dels Ginebrers fins la cota 956 on a ma esquerra comença la Canal del cargol i a mà dreta seguim un camí antiga pista) fins uns metres abans del Revolt de la Guineu on tirarem per la canal de la guineu fins a retrobar a baix a la riera el camí que hem fet de pujada.
Recorregut on la major part del dia estarem ben sols i recorrerem corriols i zones sovint desconegudes.
Ho he marcat com a difícil per el pas tècnic de la Morella (II grau, es pot evitar) i per la cura que cal tenir en la relativa dificultat d'orientació per resseguir el gran nombre de corriols i trencalls que ens trobarem. Per la resta és un itinerari molt amable on segons el nostre estat de forma física podem córrer la major part del itinerari.