La Gran Muralla XINA - Francesc i Josep

Photo ofLa Gran Muralla XINA - Francesc i Josep Photo ofLa Gran Muralla XINA - Francesc i Josep Photo ofLa Gran Muralla XINA - Francesc i Josep

September 11, 2011
September 2011

near Bakeshiying, Hebei (China)

Recorregut per un TRAM de la GRAN MURALLA XINA,.. d'uns 7 km,.. per un tram poc turístic, amb vistes espectaculars,.. que ens va portar el meu estimat navot , en GUILLEM,... Corredors : Francesc i Josep ,.. setembre de 2011,.. tota una experiència ,,,, encara que dificultosa pels molts esgraons que hi ha...La tornada, es va fer per un CORRIOL pel mig de les muntanyes...

• Photo of lsapiario
    lsapiario Jul 10, 2018

Bona tarda jmestras. Estem preparant per a l'agost una ruta per la muralla. Et agrairia que em comentessis la teva impressió sobre el tram que vosaltres vau fer i si el tram final, que entenc que no pertany a la muralla, és interessant per les vistes. Busquem un tram poc massificat però bonic com indiques. gràcies

• Photo of jmestras
    jmestras Jul 11, 2018

Et passo el contacte del meu nevot, en Guillem Aellan, que és qui ens va fer tota la organització del super viatge a la Xina que vàrem fer , és el 649 213 392
    Ell, segur que et pot ajudar/orientar.
    Va viure a la Xina uns 8 anys, i té coneixements sobrats del tema, ja que tenia una agència de viatges,i crec que encara toca squest tema.
    Salutacions.

• Photo of lsapiario
    lsapiario Jul 13, 2018

T'agraeixo la informació. La hi pas al meu fill perquè es posi en contacte. Gràcies i salutacions