Gomfoi Trail 22

August 15, 2022

near Gómfoi, Thessaly (Greece)

Η διαδρομή με αφετηρία την κεντρική πλατεία του χωριού, ακολουθεί ασφαλτόδρομο για τα πρώτα 850μ. όπου γίνεται η είσοδος σε αγροτικό χωμάτινο δρόμο άνευ κλήσης και συνεχίζει για απόσταση 900μ. μέχρι να συναντήσουμε την πρώτη ανηφόρα. Έπειτα και για απόσταση 1,4 χλμ συνεχίζεται η πορεία σε αγροτικό ανηφορικό δρόμο μέχρι να μπούμε στο πρώτο μονοπάτι μήκους 1χλμ. και συνεχόμενης ανηφορικής πορείας. Στο τέλος του μονοπατιού τη συνέχεια της διαδρομής συμπληρώνει αγροτικός δρόμος 300μ. που οδηγεί στην κορυφή του λόφου. Από αυτό το σημείο, ξεκινάει το δεύτερο κατηφορικό μονοπάτι 250μ. , το οποίο χρήζει προσοχής σε σημείο στο μέσο του, λόγω ολισθηρότητας. Ακολουθεί κυκλική πορεία στο βουνό μήκους 3,5χλμ με πανοραμική θέα προς την οροσειρά της Πίνδου, το Θεσσαλικό κάμπο και τα Άγραφα καθώς και των Πόλεων της Πύλης και Μουζακίου. Εν συνεχεία μπαίνουμε σε μικρό ανηφορικό μονοπάτι 300μ. , οδηγώντας μας σε δασικό δρόμο τον οποίο ακολουθούμε για λίγα μέτρα μέχρι να μπούμε ξανά στο 4ο μονοπάτι μήκους 400μ. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Στην αρχή του, συναντάμε ένα στενό – τεχνικό πέρασμα που δεν πρέπει να αμελήσουμε. Στο τέλος του παραπάνω τεχνικού μονοπατιού μπαίνουμε πάλι σε αγροτικό δρόμο ο οποίος διέρχεται από την Αρχαία Πόλη των Γόμφων και ακολουθούμε για 1χλμ. Πλευρικά του δρόμου διατηρούνται περιφραγμένα τμήματα της αρχαίας αγοράς της πόλης καθώς και θεμέλια αρχαίων οικειών. Ολοκληρώνοντας και την παραπάνω απόσταση, μπαίνουμε στο 5ο και τελευταίο μονοπάτι το οποίο ακολουθούμε για 500μ. καταλήγουμε επίσης σε δασικό δρόμο και για 1,5 χλμ ακόμη η διαδρομή θα ακολουθήσει ανηφορική – κατηφορική πορεία. Σ’ αυτό το σημείο το ορεινό κομμάτι τελειώνει και το υπόλοιπο συνεχίζει για 8χλμ σε αγροτικούς χωματόδρομους του Θεσσαλικού κάμπου, διερχόμενο από το εξωκλήσι της Αγίας Παρασκευής με την τεχνητή λιμνούλα της, το εξωκλήσι της Αγίας Τριάδας, έχοντας περιμετρική θέα προς τα Άγραφα, την Πίνδο, τα Χάσια και όχι μόνο! Απομένουν 700μ. ασφάλτου για τον τερματισμό.

Ενδέχεται να γίνουν μικρές αλλαγές στη διαδρομή για τεχνικούς λόγους.