Garraf, les entranyes.

March 22, 2012
March 2012

•   4.2 4 Reviews

near Jafra, Catalunya (España)

Plana Novella, Fondo de vallgrassa, Vallgrassa, Pla de Querol, La Morella, Corral del Romagosa, Les Burigues, Puig de les Solius, Turó de Grangella, Can Jaques(foto), Corral Nou, Plana Novella

lafura Mar 22, 2012

Aquestes són les que m'agraden a mi...amb masos antics,poca civilització...i rascades a les cames no??
    Molt bona jabali!!

• Photo of Kasalta
    Kasalta Apr 7, 2013

El nom ja ho diu tot i no enganya. Has dissenyat una de les millors rutes que es pot fer per conèixer l'autentic Garraf feréstec. Llàstima que la posis com "Cursa de muntanya", es una magnífica ruta de senderisme...i que cadascú la faci al ritme que vulgui.

lafura Apr 7, 2013

Doncs tens raó!!la veritat es que lo de la cursa de muntanya ho vaig posar perqué la vaig fer corrents,però no vol dir que es pugui fer caminant...ja ho rectificaré i no cal posar curses en trajectes que no s'ha fet mai cap cursa.
    Salut!

lafura Apr 7, 2013

Osti jordi serra si la ruta es teva..la vam fer junts,jo no puc rectificar-ho!!

• Photo of J.Serra
    J.Serra Apr 8, 2013

Hola companys, es veritat. Es un dels itineraris que mes m'agraden. El vaig catalogar com a "carrera por montanya" perque el varem fer corrents i d'aquesta manera el temps de realització de 3h 25min adquireix sentit. Si l'hagés catalogat com a "senderisme" podria despistar una mica.
    Crec que "Trail-running"defineix millor aquesta ruta, ja que no va ser cap carrera però Wikiloc no ho permet.

• Photo of geri88
    geri88 Apr 8, 2014

Preciosa, molt recomenable! ;)

• Photo of Krmsn
    Krmsn Mar 14, 2016

Molt bona ruta, jo tb la faig fer corrents, 3h i 10. Això sí, Garraf 100% o sigui pedra pedra i més pedra XDD
    La baixada des de la Pleta a Vilagrassa per la llera de la riera amb totes les roques em va deixar els peus ben baldats! Recomano portar vambes de trail però de sola dura pq sino les destrossareu!

• Photo of eamorosc
    eamorosc Jun 13, 2020

Hola, hem fet aquesta ruta, però de correr no es pot gaire; entre les pedres i les bardisses que taranyen bé les cames no es pot fer corrent excepte els trams de pista que si es pot correr. La ruta es bonica però no la recomano per correr, la recomanaria fer per caminant. Salut i cames