Font Trobada - Font del Janot

March 27, 2014
March 2013

near Terrassa, Catalunya (España)

Bueno, insistim.
Pujada fora de lo estàndar per la Carena de Can Carbonell.
Des del Sanatori busco els senders més foscos, vull evitar la pista.
Hi ha un punt d'uns 250m al km 2,500 on perdo la traça, em veig al mig del bosc sense cap marca de camí ni restes de passar ningú. A la dreta d'una torre de la llum d'intueix un sender. El vaig agagar però es desfà a pocs metres. Una mica més endavant vaig enllaçar amb la part neta i ampla, amb la pista de dalt.
Vaig poder continuar llavors fins a dalt, arribo a la Font Trobada i busco de baixar per la Font del Janot.
Uns 230 metres després, al arribar a la part estreta, a la trialera, decideixo continuar ampliant el meu registre de senders nous. En compte de baixar cap al Llac Petit, pujo per una rampeta d'uns 70 metres amb esglaons. Molt xula aquesta pujada.
Surto a la pista per baixar fins al Plà de Bonarie.
Total, 1h i 10, que em fa sentir fort

PictographCastle Altitude 0 ft

Can Carbonell

Can Carbonell. Masies de Terrassa.