Fleix-Benimaurell-Fleix els 6000 escalons

Photo ofFleix-Benimaurell-Fleix els 6000 escalons Photo ofFleix-Benimaurell-Fleix els 6000 escalons Photo ofFleix-Benimaurell-Fleix els 6000 escalons

January 8, 2015
January 2015

near Fleix, Valencia (España)

Entrene molt especial pues hem anat a la Vall de l'Aguar a fer la ruta dels 6000 escalons, simple i llanament espectacular crec que no es pot dir d'un altra manera. Aso no es per a contaro es per a voreu, pa llevarse el barret.
Una ruta que te unes vistes espectaculars pero per a mi dureta pues tot son escalons, escalons i escalons jejejejejeeeeeee pero si puc repetire.
Eixida desde les ultimes cases de Fleix per baixar al barranc de l'Infern, puja de escalons per arribar al alt del Collao i baixada altra vegada al barranc pero 4km mes amunt per seguir la ruta amb dos pujades i les corresponens baixades per aplegar a Benimaurell i ja desde asi 2km per el cami del Collao per aplegar a Fleix al punt de partida, una mes a la saca i a mes a mes molt bonica i molt recomanable per a totes i a tots, en tranquilitat i en gana tot arriba, salut i kms.