Ermita Sant Vicent-Mas Albert-Corral Rotllo-Ermita Sant Vicent

Photo ofErmita Sant Vicent-Mas Albert-Corral Rotllo-Ermita Sant Vicent Photo ofErmita Sant Vicent-Mas Albert-Corral Rotllo-Ermita Sant Vicent Photo ofErmita Sant Vicent-Mas Albert-Corral Rotllo-Ermita Sant Vicent

March 14, 2017
March 2017

near Santa Magdalena de Pulpis, Valencia (España)

Ruta derivada de l´anterior: Ermita Sant Vicent-Corral Esquerola-Antenes-Ermita Sant Vicent. Aquesta variant busca fer mes distancia i aumentar la dificultat. Sortint de l´area recreativa de l´ermita de Sant Vicent, al terme de Santa Madalena, anem pujant per un cami de terra, que rapidament es converteix en senda, fins al corral de l´Esquerola. El descens cap al mas d´Albert es ràpid i perillós, per una senda amb molta pendent i pedres soltes, sobretot en el tram final, que ens deixe dins de la rambla del mas. Remuntem un troç de rambla i agafem la pista que ens porte, per davant del mas d´Albert, cap Alcalà. Quan arrivem dalt, girem a la dreta per un cami sense sortida, que ens porte a buscar la senda de baixada del corral de Rotllo. Seguim per uns camins de terra fins al limit dels termes municipals d´Alcalà i Santa Magdalena i tornem, per la vora de la via ferrea, fins a l´ermita, per un cami asfaltat.

Ruta derivada de la anterior: Ermita Sant Vicent-Corral Esquerola-Antenas-Ermita Sant Vicent. Esta variante busca hacer mas distancia y aumentar la dificultad. Saliendo del Área recreativa de la ermita de San Vicente, en el término de Santa Magdalena, vamos subiendo por un camino de tierra, que rápidamente se convierte en senda, hasta el corral de l'Esquerola. El descenso hacia el mas Albert es rápido y peligroso, por una senda con mucha pendiente y piedras sueltas, sobre todo en el tramo final, que nos deja dentro de la rambla del mas. Remontamos un trozo de rambla y cogemos la pista que nos lleva, por delante del mas de Albert, hacia Alcalá. Cuando llegamos arriba, giramos a la derecha por un camino sin salida, que nos lleva a buscar la senda de bajada hacia el corral de Rollo. Seguimos por unos caminos de tierra, hasta el límite de los términos municipales de Alcalá y Santa Magdalena y volvemos, por el lado de la vía férrea, hasta la ermita, por un camino asfaltado.

PictographLake Altitude 459 ft

140 m altura

PictographRuins Altitude 0 ft

Antic corral

Ermita de Sant Vicent

PictographMonument Altitude 0 ft

Mas d´Albert

PictographRisk Altitude 0 ft

Pou del corral de l´esquerola