CURSA LA FAGEDA LLARGA 21-11-2021

October 10, 2021
July 2021

near Santa Pau, Catalunya (España)

Recorregut Llarg de la Cursa de la Fageda 2021. Iniciarem la cursa a la Zona Esportiva de Santa Pau, ens dirigirem a la Vila Vella de Santa Pau per fer un recorregut per la Vila Medieval, quan sortim per la porta de la muralla pujarem per les Costes i agafarem una pista forestal que ens portarà al quilòmetre 4,5 a iniciar el camí de Les Marrades on trobarem la primera Fageda. Després de portar quilòmetres de Pujada arrivarem al Grau on trobarem el primer avituallament al quilòmetre 5,7. Ens tornarem a endinsar en un altra Fageda amb un camí que fa puja i baixa però sense gaire desnivell fins a arribar a Finestres, allà pujarem al Forat de la Ovella i d'allà una dura pujada al Puigsallança. En arribar al Puigsallança tornarem a baixar a través de Fagedes fins a arribar al Grau de l'Escaler al quilòmetre, després de tornar a avituallar-nos per segona vegada al quilòmetre 12, iniciarem la pujada a l'oratori de Sant Jordi, passarem pel mirador de Sant Jordi tot baixant fins a l'Aulina de la Creu, on tornem a agafar un camí a través de Fagedes que ens portarà al mirador de Penya Paguera i a Font Pobra, on trobarem el tercer avituallament al quilòmetre 15,6. A partir de Font Pobra ja tot és baixada fins a arribar a Santa Pau, on hi arribarem passant per la gredera del Volcà Rocanegra.

• Photo of manel 1
    manel 1 Nov 21, 2021

Molt xula la cursa, merci!!!

la cursa ha sigut molt facil de seguir, en cas de fer el track en un altre moment cal prestar atencio a GPS