Cursa de Sant Martí 10k 2021

October 4, 2021
September 2021

near Viladecavalls, Catalunya (España)

El recorregut s’inicia a la plaça de la Vila, després d’un km per carrers amb poc pendent, s’entra a un carrer sense asfaltar. Uns 600m més endavant, s’entra a un corriol d’un km.
El corriol surt a la pista ampla, enmig d’uns camps d’oliveres, passant per can Sanahuja, i després d’una baixada de prop de un km, s’arriba al creuament de rieres de Sant Jaume i de can Trullàs.
S’agafa un corriol d’un km i mig amb trams de forta pujada – un amb una corda per ajudar a no relliscar – s’arriba a una pista ampla – can Duran – on és l’avituallament.
Des de l’avituallament, es baixa per un corriol – antic camí Ral d’Olesa – fins creuar de nou la riera, pujant una mica, es segueix per corriols travessant trams de bosc i camps, on es baixa a la riera al costat de la depuradora.
Seguint per un corriol, es passa per sota del viaducte de la carrera d’Olesa i es surt a una pista ampla que segueix pujant suaument durant un km i després d’una pujada una mica més intensa, es surt als carrers del barri de La Planassa.
Es puja pel carrer que va vorejant el barri fins arribar al cementiri.
Des del cementiri, hi ha un km de baixada per carrers fins a l’arribada.